Monday 12 June 2017

Fórum Strategii Forex


Estratégia forex - kurs strategii inwestycyjnych Istnieje wiele rnego rodzaju strategii inwestowania w forex i dlatego w celu odniesienia sukcesu na forexie w perspektywie dugoterminowej, bardzo wane jest, aby pozna kilka prostych, a zarazem skutecznych strategii. Ogrom strategii do wyboru sprawia, e bardzo czsto inwestor stosuje strategie, ktre albo s zbyt skomplikowane i przez to nie wykorzystywane prawidowo, albo w ogle nie pasuj do stylu i sposobu danego inwestora. Wiele strategii opiera si na wskanikach, ktre bardzo czsto nie odzwierciedlaj sytuacji na rynku lub na programach, ktre przynosz o wiele wicej kopotw inwestorom ni korzyci. Niniejszy kurs w bardzo przejrzysty sposb przedstawi Ci najwaniejsze elementy strategii forex oraz systemw forex. Opisze rnice pomidzy strategiami, um systemami, um przede wszystkim postara e wyjani Ci, jak wybra strategi, ktra odpowiada bdzie Twoim potrzebom. Poznasz toma trzy podstawowe strategie, ktre zostay sprawdzone w praktyce. Moesz zacz z nich korzysta w kadej chwili. Przedstawione w kursie informacje o planach inwestycyjnych powinny da Ci wiele cennych wskazwek, ktrymi moesz posuy si budujc wasny plano. Kurs porusza tomar kwestie zarzdzania kapitaem oraz zarzdzania ryzykiem. Dowiesz si dlaczego te dwa elementar s bardzo wane, aby odnie sukces na forexie. Niniejszy darmowy kurs strategii inwestowania na rynku walutowym odpowie rwnie na pytanie w jaki sposb i dlaczego naley ledzi swoje wyniki inwestycyjne, czy warto handlowa na koncie demo oraz kiedy naley zacz inwestowa swoje pienidze. Co nowego w poradniku forexLike This Different csabi29 30 Set 2009 Salutare pentru toti33 Daca tranzactionezi deja pe forex pe demo sau live si inca nu ai gasit o strategie care iti adução de lucro pe termen lung, ar trebui sa-ti construiesti propria strategie, dar fara multa Experiente sau mai multe strategii deja testate nu prea poti face asta. Eu sou vreo 20 de strategii. Pe cuidado com o teste e a dupe ce citus pe fiecare sau macar o parte din ele e ai destule informatii cum trebuie facut o strategie proprie, poti da drumul. Pentru cei care sunt inca noi no acest domeniu am si mai multe carti. Mai intai trebuie citit bazele si numai dupa aia pot sa vin strategiile. Atat strategiile cat si cartile sunt in limba engenheiro administrativo e tecnológico. Pentru cei interesati strategiile si cartile sunt GRATIS. Poti sa ma contactezi prin yahoo messenger (csiszer79ro) sau prin e-mail. Tot aici. Daca ai o strategie pe care o folhosesti de o vreme si iti aduz lucro. Poti s-o postezi. Ai e a lista de estratégias e de cartilhas para negócios. Arquivos anexados como este, exceto viorel40 02 fev 2010 Multumim33 Ne 39vedem39 pe mess. Like This Ao contrário de jugarul 28 de fevereiro de 2010 Cre este randamentul indicatorilor tehnici..de pilda MACD. Stie cineva..a facut careva simulari, calcule..exista data estatistica despre asa ceva Like This Ao contrário de Eagle Raider 08 Mar 2010 astia de tot dau id96urile sunt tepari. Asta e opinia mea, asa ca nu mai fiti asa naivi si dati add oricui Like This Ao contrário de balanigga 21 Mar 2010 puteti sa gasiti mai multe informatii pe blogul meu. Clique aqui Isto, ao contrário de Krisler12 29 de maio de 2010 M-am gandit sa facem a topic in care fiecare sa isi impartaseasca cu noi ce startegii de succes a dedus pe cont propriu din jcoul la bursa. Este foeiro é importante e avisa um tópico. Mai ales ptr. Cei avizati. Como vrea daca se poate sa evitam postatul de chestii de genu39: quot joaca e fa-ti propria strategiequot quotcietste mult inainte de a juca 33 asta e cea mai buna startegiequot quotforex este un scamquot etc etc. etc. Eu nu zic ca astea nu Sunt niste reguli adevarate si foarte important dar como vrea sa facem un tópico em cuidados com a saúde e a vida com concreto e com a facut de um ajuns a succes. Mai exato: eu nu vreau sa ne zica fiecare acuma nu stiu ce mare strategie de castig cuidado te scoate miliardar peste noapte, eu vreau numai sa ne ziceti ce regulistartegii ati dedus voi din propria voastra experiente personala ca asta e cel mai importante si cel mai Valoros lucru. Mi-am facut a inceput a cont. Demo pe Plus500 (asta e situl, nu fac reclama la nimic, daca vreti puteti sa il cenzurati). Sou primitivo, aceito, bani, virtuali, cu care, inceput sa tranzactionz. Totul mergea foarte bine, chiar si eu ma miram cat sunt de bun, mai aveam oleaca e maquiagem com piscina. Não estou de acordo com o assunto e não estou procurando um assunto que não seja um problema. Por favor, inscreva-se de 50 RON. Estou dentro de um tranzactionez. Adevarul ca bonusul e cam mic si nu prea ai ce sa cumperi of the insa pana la urma am gasit: am cumparat argint. Totul a mers relativ binisor, am iesit pe profit iar dupa o zi am inchis tranzactia ca incepea sa megar din ce in ce mai prost. Cum am zis am iesit pe profit: acuma aveam apropae 70RON. Nu am asteptat prea mult si m-am gandit sa incep din nou. Os dados são tratados com o mesmo teor de petróleo. Minune, mi-a dat voi (fiindca aveam banii necesari acum) sa cumpar gasolina. Am luat de aproape toti banii (de altfel asta era minimul care putea fi cumparat). Intr-o zi am pierdut toti banii desi trendul era ascendente. De ce. Atenção regulilecare este strategia de joc pe care am dedus-of de aici 1. Chiar daca vezi uma tendência ascendente cuidado sigur te va duce the succes, daca ai bani putini niciodata sa nu cumperi actiuni a tendência acel. 2. Trebuie sa vezi flutuante (inclusiv la minut) ale trendului: daca variatia este mai mult decat ai tu bani atunci nu cumapara ptr. Ca automat ti se va inchide tranzactie pe motiv ca ramai fara bani. Mai exacto: Poza este de la cursul petrolului. Presupunand si ca aveti banii minim necessar sau putin peste minim ptr. Uma gasolina cumpara. Dupa cum vedeti cursul são uma tendência ascendente. Sageata rosie 1. Oricine vazand asa ceva normal ca va fiatat sa cumpere petrol (chiar de toti banii daca se poate). Cu alte cuvinte. Sa cumperi gasolina em uma boa vida com uma lovitura. Em definitivo, a un momento que, estima-se, ca totul te va scaote no lucro e no bem-sucedido. Acolo unde este sageata 2, gasolina cumperi. Esti bucuros ca ai cumparat la un pret ceva mai mic si acum incep sa creasca. Nu dureza multi e cursul isi ia din nou trendul ascendent pe acer il avea. (Sageata 3, this paralela cu sageata 1 initiala). Entuziasmul insa nu dureza mult ca a un momento que dupa cum vedeti cursul incepe sa scada: si scade si scade si scade pana cand. Um momento que tranzactiile iti vor fi inchise automat pe mo to ca nu mai ai bani em cont. Sageata 4. Dupa cum vedeti si un orb ar putea previziona ca trendul este inca crescator asa cum era e a inceput si acum e bine sa cumperi iar actiuni ptr ca se vede de a posta ca incepe sa creasca, sa isi revina. (Sageata 5). Concluzii: Desi ai ales un curs foarte bun (totul este real), ai pierdut toti banii. De ce. Pai pentru ca nu ti-ai ales bine cusrul. Parerea mea este ca sunt cursuri ptr. Cuidado com o banjo com adevarat si pote face fata variatiilor zilnice fara sa le fie inchisa tranzactia, si cei care no bani putini e cuidado com o seu corpo. Ca pur si simplu nu pot face fata. Nu e ptr. Ei. Alta regula dedusa: 3.Mai exato: daca nu ai destui bani sa poti sa faci fata a variável minoria zilnicesau chiar si la minut, chiar daca trendul por total este unul ascendent favorabil, nu te baga. Acestea sunt cele 3 reguli pe care le-am invatat eu pe propia mea piele. Astept si de la voi alte reguli pe care le-ati invatat pe propria piele. Sper sa fiti receptivi si sa faciem asa cum am zis: quoto colectie de reguliquot. Multumesc 33 Editado por Krisler12, 29 de maio de 2010 - 16:02. Like This Ao contrário de goddofhell 30 de maio de 2010 Ai facut o greseala clasica de incepator, nu ai fest atent la grafice. Não há resultados para este produto. Por favor, clique no botão abaixo. Clique no botão direito do mouse para obter mais informações sobre o tamanho do pacote. Intra cu toti bani, pastreaza minim 50 marja de eroare. 2 Toate platformele de tranzactionare iti ofera programe ajutatoare, incearca sa le intelegi sunt extrem de bune (UNELE) 3 Majoritatea agentiilor ofera premi pentru cei mai buni pe conturile demo, incearca sa fi pritre primi pana sa treci pe cont real (eu sou reusit sa Ajung locul 3 pana acuma pe trading 212) 4 Nu mai juca cu: argint, aur, gasolina, etc. sunt grele dupa parerea mea. 5 Nu juca la minut, daca nu esti stapan pe platforma de tranzactionare. Atite se sais e experiente em questão, com 33 milhões de toneladas, em 6 milhões de minério, e sim transformar 10 000 dolari virtuali (DEMO) em 700 000. Trebuie sa mentionez ca din jumate in jumate de ora intram si verificam totul din nou Da moda a instrumente ex: MACD stocastik (pot sa sugieren aligatorul din platforma mencionar mai sus, em alte platforme se poate numi altfel)

No comments:

Post a Comment